Deep jade

Godmorgon godmorgon. första dagen på lovet. Skönt! Hur har ni det? hoppas allt är bra med er <3
Idag på morgonen åkte jag in till stan för att handla lite i the body shop. De har rea nu och mellan 8-10 vare för vip-gäster. Mamma och jag är ju medlemmar där så jag åkte dit för att köpa en bodybutter till mamma. Då ser jag den underbaraste ögonskuggan och måste köpa den. Den heter ''deep jade'' och är en lös mineralskugga. Så himla snygg.
Det är den enda skuggan jag har på hela ögat, bara mascara också.
Jag fattar inte vad det är med min kamera den tar så himla konstiga bilder nu, så jag fick ingen bra på ögat men skuggan är iaf grå-grön sotig med massa skimmer i.
lånad från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0