Naturlig skönhet

Hej sunshines!
Haft en bra dag?
Min har väl vart okej, trött som få men skrattat ändå! (haha rim)
Ja, ni märker att ja e ganska flum.. Idag så hade jag tänkt att jag skulle sminka mig igen med solnedgångsminkningen men nope, så blev det inte. Imorse glömde jag bort det o orkade inte heller så jag tog bara liite mascara på överfransarna, INGET annat. Väldigt skönt!
Det är väl så man säger, skönhet kommer inifrån haha! Eller naturlig skönhet? nåt sånt iaf..
Här får ni lite bilder på mitt öga o mig, roligt va!
Man ser att jag fått färg va? snälla svara ja nu för tusan...
så ser jag ut, endast mascara!
Hur brukar ni sminka er förresten? Det har jag aldrig frågat. Mycket lite, inget alls?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är exakt vad du är/har, naturlig skönhet!!

2011-05-17 @ 00:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0