Nya mascaror

Hi dolls!
Är allt bra med er? Jag mår finfint, men skolan börjar snart KILL ME :( Lovet är verkligen underbart! längtar redan till nästa lov haha!! Nu till saken..
-
När jag var i stockholm för en vecka sen så köpte jag en ny mascara. Var så trött på den jag hade för att jag alltid fick svart kladd under ögonen, så jag köpte en vattenfast. Ni vet den blåa från lumene.
Tycker att den är hyffsat bra! Den kan vara liiite klumpig på fransarna, men om man kammar igenom de direkt så är de nog inga problem och jag älskar att borsten är plastig. Den kan vara svår att få bort ifall man inte har en sminkborttagning för just vattenfast smink! Jag har den från loreal som fungerar kanoners! Dock så vill jag inte använda den mascaran varje dag just för att jag känner att den sliter en hel den på ögonen/fransarna från lite gnuggande. Köpte den på kicks för 145 kr.
När jag sedan kom hem och umgicks med amanda så märkte jag att hon hade en ny mascara. hon sa att den va skitbra så jag fick testa den och woww va bra den va! Helt perfekt separerade fransar och de blir långa och böjda! Inget för volym dock! Det står inget om att den är vattenfast, men när man blöter den med ljummet vatten (tror jag) så lossnar den av fransarna som om det vore ett lager liksom, fattar ni? Den kladdar inget utan åker av som tråd typ. Hur skönt som helst, det gör oxå så att den inte kladdar under ögonen någonting. Köpte mig såklart en egen. Den kommer från märket tiara och jag köpte den på parelle, vet dock ingenting om märket eller vart det finns annars.. 50 kr kostade den iaf:)
Båda mascarorna har världens finaste paketering tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Amanda Ramidh

Tiara är bääääääst ;) BILLIGT o bra, de mitt motto höhöhöhöh Kolla min blogg, är vi lika? :)

2012-01-10 @ 19:38:55
URL: http://ramidh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0