Gotland

Heejj!!!! åååh nu ska ni få veta allt.
Gotlandslägret va andra gången ja åkte på nu o de va lika underbart asså!!! vädret va inte speciellt bra någon av dagarna men det spelade ingen som helst roll, vi hade det exakt lika kul ändå, o de va svinkul att bada i en meter höga vågor! jag tränade ca 10 pass aikido, vilket ja e sjukt stolt över, brukar inte träna mer än barnpasset men ja körde två eller tre pass per dag:)
-
Det var oxå otroligt härligt att få träffa alla kompisar igen! vi bor ju inte i närheten av varandra så vi träffas typ bara på lägret... vi skrattade så himla mycket, hahaha som vanigt! dygnade några nätter oxå så ni kan tänka er hur trött ja är nu, men självklart var det värt det.
-
Åkte hem i söndags o gissa vad jag gör då, börjar gråta såklart, precis som i fjol. asså ja vill verkligen inte åka därifrån, det är liksom för underbart för att lämna. Jag grät o grät o grät o grät ännu mer när jag kramade alla hejdå, människor som betyder så mycket för mig♥
-
Dagen innan lägret, så spänd o förväntansfull...
Fina elin på festkvällen..
Ja vincent älskade att vara med på bild!
jag o elin..
snälla joanna bli inte arg, men ja e bara tvungen att ha en bild på oss..
Ego... den vita fina efterlängtade blomman köpte jag på h&m i visby!
Snyggaste kockarna i stan säger jag bara!
Det här var del 1 med bilderna därifrån...

Kommentarer
Postat av: peennys

Ta chansen och anmäl dig till veckans blogg!



Vinnaren får ett inlägg ägnat åt sig med motivering om varför den förtjänar att vinna, och även en länk i menyn på min blogg i en vecka.



Ha en bra dag :)

2011-07-20 @ 22:34:39
URL: http://peennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0