Vad ska man använda för att vara "sommarfräsch" ?

Hejsan vänner =D
Hur mycket sminkar ni er på sommaren igentligen? Jag sminkar mig väldigt lite pågrund av vissa orsaker, dels för att det rinner bort i solen och dels för att jag inte orkar. Alltså det är ju sjukt varmt och har man foundation och grejer så smälter det ju! Och jag förstår om man har dålig hud och vill täcka den men tänk på att det kan ju bli värre också för man täcker porerna plus värme, svett och sol, och det är ingen som kommer se den där finnen;)
Plus en sak till att om man solar med smink så är det lätthänt att man får konstiga fläckar i ansiktet, och vem vill ha det?
----------
Det som jag skulle sminka mig med om jag skulle göra det för att vara lite extra fin är..
-Mascara (har ju så ljusa fransar)
-Ögonbryn (vad är snyggare än ett par markerade bryn?)
-Rouge (för att få lite livlighetskänsla)
-Läppglans/läppsyl (om man har torra läppar eller vill glänsa lite)
----------
Speciellt när man fått lite färg så behöver man ännu mindre, för man ser ju så fräsch ut!! Och jag tycker att alla är fina naturliga:) Jag vet att det är säkert skittråkigt att kolla in här för att jag inte skriver något, men jag sminkar ju mig inte och har inte något roligt att skriva om, men om ni har något ni vill ha svar på eller så, så är det ju bara att skriva till mig! Jag ser varenda kommentar, TACK så mycket! Puss
haha, bara för det här inlägget så får ni en bild där jag hade foundation och hela kittet!

Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Go'morron

×ο×ο

2011-07-04 @ 12:28:42
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej! Jag är med i en tävling på nelly.com. Vore sjukt tacksam om du kunde rösta på mig!:D:D<33 http://nelly.com/se/libresse/a27856c1-3ec6-4751-80e8-c36c0f387989

2011-09-07 @ 17:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0