Hej och hå, stå på tå

hahahah vilken rubrik alltså, det bara ploppade upp i huvet på mig... Nå.. Hur är det med er?? Imorgon är det midsommarafton, härligt:) Ska till landet idag och kommer hem på söndag så det blir inte någon uppdatering, och ska jag vara ärlig så kommer det nästan inte bli någon updatering på hela sommaren, ska iväg så mycket, men sen efter sommaren kommer det bli kul!
Idag ser jag ut såhär, basic.
-Deep jade runt ögat
-Ögonbrynen är ifyllda med den mörkaste färgen från vanity paletten.
-på kinderna mina har jag laughter rouge från ID
- på läpparna har jag den rosa saken från the body shop..
- telescopic mascara på det:)
En väldigt enkel och vardaglig look. Det gillar jag :)
hela jag idag oxå, svarta jeans med tan-färgat bälte och ett svart-vitt linne. :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad har du för planer i sommar?

2011-06-24 @ 17:23:18
Postat av: Anonym

Hanna, hur skulle du lägga denna make up? http://nyheter24.se/modette/lindahallberg/2011/05/23/klassisk-brud-och-bal-sminkning/#comments

Jag älskar färgkombinationen, vet dock ej vilka färger Linda använt sig ut av. Kan du inte försöka göra ngt liknande och sedan tipsa om hur du gjort (steg för steg)? :)

2011-06-24 @ 21:15:14
Postat av: Vicci

Rubriken är så typiskt dig asso :D hahah

Gud va fin du är säger jag bara ! <3

2011-06-25 @ 10:57:08
Postat av: Bodypalace

fina ögon ^^

2011-06-27 @ 18:51:29
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0