Update

Hej. Nu är det långhelg och det tackar man aldrig nej till. Shit vad skönt och snart är det sommarlov!!!
Hade min sista hemspråkslektion idag på tre månader. Grymt nice.
Imorgon åker jag på konfa-läger och kommer inte ha möjlighet till dator så det kommer inte blir någon uppdatering tills tisdag nästa vecka. Förlåt för det, men när jag är tillbaka lovar jag att jag ska göra massa snygga maker. Bra att jag får vila mina fransar nu oxå, de är katastrof haha.
Bjuder på en bild så länge. PUSS

Ps. Kom på att jag kanske kan göra några få tidsinställda inlägg men isf bara någon bild elr så. Får se om jag gör det, ni kan ju kika in någon gång och kolla.



Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Hoppas du får en grym långhelg! Kram!

2011-06-02 @ 02:41:59
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: amanda

hmmm ful du är, som vanligt ;)

2011-06-05 @ 17:04:03
URL: http://ramidh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0