Baby you're a firework

Tjena mors!
Haft en bra dag? Min har varit toppen!
Imorse sminkade jag mig och jag lovade mig själv att det inte skulle ta mer än en halvtimme, men såklart står man där med fem minuter kvar, inte fixat håret, inte käkat frukost, inte borstat tänderna, inte klätt på sig haha!
Det blev lite annorlunde mot förra gången men ballt ändå!
Det jag använde var:
120-paletten för orange och gul skugga
Mac:s vanilla pigment för highligtskugga
Loreals någon gammal skugga, med en roller-applikator
Lite vit kajal i ögat från Isadora
Mac:s fluidline blacktrack eyeliner
Loreal Telescopic mascara
Mac:s mineralized blush - Dainty
H&M:s läppglans vet ej vad det heter
Jag glömde fylla i mina ögonbryn imorse haha, lyckat..

Kommentarer
Postat av: Matilda

Snyggt!

2011-05-17 @ 18:23:11
URL: http://mmatildakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0