Dagen´s

Idag kunde jag inte hålla mig längre! Jag sa ju att jag inte skulle sminka mig på hela veckan, men hemma hos en kompis testade jag en foundation och när jag kom hem så hade jag lust att leka lite så jag gjorde denna make. Kollade på en video på youtube på samma smink så ja.. som sagt jag är inte en fotograf så bildena får duga :p
Det är alldeles underbart att inte ha smink så gissa vart jag ska nu? till toan och tvätta av mig såklart!! haha
Det jag använde var:
(ofcourse) 120paletten för brun, svart & ljus skugga
Yves rouger kajal
Loreal telescopic mascara
MUS blush complex
The body shop bronzing powder 03
På läpparna: L´oreal perfection - colour Endure 601 Cameo kiss (om jag läste rätt)

Kommentarer
Postat av: Amanda Ramidh

DAMMMN GIRL

2011-05-12 @ 22:16:46
URL: http://ramidh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vackra Hanna!!

2011-05-14 @ 12:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0