Dagens tips

Heej ni fina.
Har inte skrivit nåt här än men nu så!
Dagens tips handlar om hudvård. Det är väldigt många som gör fel när det gäller det här, inkl. mig själv innan jag fick reda på det, och det är viktigt att man inte fortsätter. Jag snackar självklart om hur man tvättar bort sminket. Det är såå många som tvättar sig med tvål och vatten. Om det är vanlig handtvål alltså. Det är alldeles för starkt för huden och är helt enkelt inte anpassad till huden i ansiktet. Samma sak med vattnet, det torkar ut mycket. Det är anledningen till att man lätt får torr hud, finnar eller rödhet.
Det man ska använda beror lite på vilken hudtyp man har, men det finns ansiktstvål till alla hudtyper så det är bara att fråga i sin affär där man köper sånt.
Ta hand om er hud! Det som utsidan visar, det känner insidan ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

åååå finaste ängeln :D min lilla make up artist

2011-05-10 @ 21:38:58
Postat av: claudia

fin bild(:

2011-05-10 @ 21:40:10
URL: http://claudialovgren.blogg.se/
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-05-11 @ 02:34:33
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0