Färgglatt

På min mammas födelsedag för ett tag sedan hade jag lust att höja färgstämningen så jag gjorde denna make. Riktigt djungel-ish och fräsch! Den får vilken ögonfärg som helst att lysa upp.
Jag måste säga att 120-paletterna är helt grymma. Bara man har en primer under så är pigmenten helt fantastiska. Utan också, men inte riiiktigt lika bra. Den har alla färger man kan tänka sig och det är bäst om man vill göra just sånahär sminkningar. Den kan man köpa på bla. eleven för ca trehundralappen.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Riktigt snyggt! Tycker det är supersvårt med att lägga på ögonskugga så för det mesta blir det ingen :)

2011-05-10 @ 13:27:55
URL: http://nickys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0