M.A.C

Mitt favoritmärke av alla sminkmärken som jag testat är mac. Jag har inte testat så många av deras produkter men dem jag faktiskt har testat älskar jag. Det är riktigt bra smink och är inte testat på djur! Det är lite dyrt men för mig är det absolut värt det. Vill man ha bra smink så kommer man inte undan priset, så är det bara.
Mac är världens kändaste märke (kanske inte i sverige, men när man tänker världen) och i Sverige finns det bara i stockholm, malmö, göteborg och kanske någon mer stad, jag vet inte riktigt. Eftersom att jag inte bor i någon av dessa städer så kan jag inte gå till en butik och köpa det hela tiden, så när jag väl är i stockholm så springer jag dit! Det blir som en mäktig känsla att bara se allt de har. Och när jag köper någon produkt så känns det ännu mäktigare. Haha gud vad knäppt det låter.. Men är man sminknörd så är man :-)
Mac är oxå ett väldigt bra märke om man gillar "mode" inom smink. För det är verkligen ett märke som satsar allt på sina nya kollektioner och byter ut färger, trender och paketering hela tiden. Dock har dom sina "permanent" saker som inte byts ut.
Sakerna jag har från Mac är ett läppstift, en eyeliner, en mineralrouge, två läppglans, två ögonskuggor, en eyeshadow primer, en concealer och en borste till den :)
Hela samlingen
Två av deras sk. "pigment"
Eyeprimer & eyeliner
Concealer & borste
Två läppglans
Läppstift - Asså doften på den här går inte att beskriva, man vill bara äta upp den!
Mineralrouge

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt:)

2011-05-11 @ 21:51:18
Postat av: Amanda Ramidh

hha ge mig :D

2011-05-12 @ 22:17:43
URL: http://ramidh.blogg.se/
Postat av: Thorailin

Great site

2011-06-30 @ 11:40:04
URL: http://thorailin.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0