Ny i branchen

Hej
För er som inte vet så heter jag Hanna, är 14 år och går på vittra.
Jag har varit intresserad av smink i några år och nu ska jag börja blogga om ämnet.
Jag kommer typ dela med mig av tips & trix, tutorials, bilder mm..
Min inspiration kommer från Linda Hallberg och flera st makeup artister från youtube.
Mina vänner kallar mig redan makeup artist, men jag kan väl inte riktigt hålla med om saken. Jag har en låång väg kvar! Dock så sminkar jag lite folk då och då, mest amanda(bästa vännen) + lite fler:)
Jag kan inte lova att jag bloggar ofta, för jag suger på att ta bilder men när jag väl gör nåt så ska jag försöka! Ska även ta bilder när jag sminkar andra;)
En bild på mig med hav på ögonen! 
ENJOOOOOY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0