Dagens smink

Hejsan!
idag är jag sjuk, fast jag ska till stan o hitta på bravader ändå haha!! Nejdå, ska bara till banken och sen kanske käka kinabuffé med amanda, som oxå är "sjuk" HAHAHAHAHA!!! Mums iaf!




Dagens smink ser ut såhär! Eftersom att jag är sjuk så ville jag verkligen få lite färg i ansiktet, usch alltså, har typ aldrig känt mig så blek och ful!




Det jag använt är
-chanel mat lumiere foundation
-loreal bright concealer
-puder från the body shop
-bronzer från the body shop
- en coral & orange ögonskugga mixade från 120-paletten
-en vit skugga under brynet
-eyeliner från make up store
-mascara från tiara
-ögonbryn från make up store "brow trio"
-vit kajal från isadora
-duttat skimmer över ögonlocket, vet dock inte vad det heter.
-rouge från bare minerals "laughter"
-läppglans från loreal "glam shine blush - 150 coral blush"

Vi hörs, puss puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

en sån sminkning beställd tack hähähähähähähäh

2012-01-24 @ 20:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0