På tåget mot Stockholm

Hej på er, är allt bra?♥
Jag sitter på tåget nu påväg mot storstaden, nu har min resa börjat! som ni vet så ska jag ju först på läger i gotland en vecka och efter det ska jag direkt till kina i en månad.
--------------
Eftersom att jag ska köpa massa nytt smink på resan så tog jag inte med mig nästan något alls, bara en läppglans o en mascara, fast ja nu kom på att ja glömde mascaran hemma!! hahaha smart.. men iaf så ja kommer inte sminka mig alls på väldigt länge så jag passade på idag liksom.
Gjorde en väldigt tropisk och fin makeup. :)
Det jag använde var:
MUS HTL platina
120-paletten för ögonskuggorna, en vit, en gul, en ful, hahhaha nej skojja, en orange och två hot pink.
som highlight använde jag mac:s vanilla pigment.
på kinderna har jag the body shops bronzing powder och mac:s dainty mineralized blush
på läpparna har jag en ljusrosa från Joey.
Får se hur mycket jag bloggar på resan, men jag lovar att ni ska få massa bilder på mina utflykter sen, kram på er !♥

Kommentarer
Postat av: Vicci

Sjukt fint! Du är verkligen jätteduktig med färger :D <3

hör av dig så fort du kmr hem, kmr sakna dig till tusen <3

2011-07-12 @ 10:26:25
Postat av: Amanda

Så snyggtttt älskling!! Undra hur många önskesminkningar det står i min bok nu;) haha JAG VILL HA ALLLLT

2011-07-16 @ 13:17:17
URL: http://ramidh.blogg.se/
Postat av: ida

vart kan man köpa MUS HTL Platina?

2011-12-23 @ 22:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0