I'm the king of my own life

Goddag!!♥
Idag är det måndag och jag vet inte vad jag ska göra. Ska fråga min bästa vän om hon vill ha filmkväll med mig :D
Idag sminkade jag mig såhär. Inget märkvärdigt med ändå fint och framhäver ögonen:)
Det jag använde var:
Den mörkaste färgen i wet n' wild paletten för ögonbryn, perfekt färg!
Telescopic mascara (måste köpa ny mascara snart, några tips?)
Svart kajal från yves rouger runt fransraden både uppe och nere.
Suddade ut den lite med samma bruna färg för att den inte skulle bli så hård.
Vit skimrig ögonskugga i innerkanten av ögat.
Rouge från ID - bare minerals, '' laughter''
på läpparna har jag en läppglans från the body shop
Ha en härlig dag!! :D

Kommentarer
Postat av: amanda, fotoblogg.

Va fint det blev! :)

Postat av: Al

fina dina ögonbryn är

2011-06-23 @ 17:36:26
URL: http://prettified.spotlife.se/
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Fint! (:

2011-07-04 @ 15:35:46
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0