A peace of a sotning

Hallooojsan! Läget? Allt bra? Hoppas jag iaf!
Idag blev det lite sotat. Men bara lite! Kände inte för att sminka mig övermycket så det blev mörkt men lagom mycket.

Det jag använde var:
Brun kajal som bas (från polen, vet ej vad den heter)
Svart ögonskugga från MUS, över kajalen
Telescopic mascara
En varmtonig ögonskugga i globen från 120-paletten
Mac:s vanilla pigment som highlight
Rouge är en från The body shop, vet ej vad den heter
Läppar är också från the body shop, deras såna runda saker, i den lila färgen.. Fattar ni? haha
Ajusste inne i vattenlinjen hade jag en turkos kajal för lite färg :-)
Avslutar med denna bild. Hoppas ni har en fortsatt bra dag! PUSS 

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad söt du var :) Jättefina ögon!

2011-05-18 @ 21:39:24
URL: http://inteidag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Guuud vad långa ögonfransar!! :)

Fn Polen?? Amanda? :)

2011-05-18 @ 21:51:40
Postat av: Hanna

Lina:Tack, du är oxå väldigt fin!

Anonym: Tack så mycket. Jag och Amanda var i Polen tillsammans, då köpte jag den :)

2011-05-18 @ 22:38:22
Postat av: Anonym

Har ni varit i Polen tillsammans?? Gud vad kul ni måste ha haft!!



Kram

2011-05-18 @ 23:29:41
Postat av: Isabell

Hej Hanna!!

Jag har köpt mineralpuder men vet inte riktigt hur det ska appliceras..vilken borste bör jag använda?



Börja lägga upp bilder på dina kompisar som du sminkat/sminkar ;-)



Kram!!

2011-05-19 @ 09:05:06
Postat av: Hanna

Svar: Hej isabelle, Om det är en mineralfoundtion i puderform ska du helst använda en kabuki borste för att verkligen jobba in den i huden. Man kan även använda en vanlig foundationborste. Kom ihåg att en mineralfoundation smälter in i huden och blir kladdig så pudra alltid med ett vanligt puder ovanpå. ja jag ska börja lägga upp bilder, bara det att jag inte sminkat någon på ett tag nu!

2011-05-19 @ 11:58:01
Postat av: Jennica - 18 år och gravid

följa varandra via bloglovin? :)

2011-05-19 @ 15:14:13
URL: http://jennica.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0