Art of Make up School

Som många av er säkert vet så praoade jag på en sminkskola i Stockholm, rubriken talar för sig, och nu tänkte jag köra en bildbomb därifrån! Fick massor med coola sminkningar och hade det allmänt trevligt i två veckor.
Make up store magazine
Make up store magazine
Marie Antoinette
Balette / scen makeup
Balette / scen makeup
Yes.. så ser det ut efter man sminkat :D
60-tals retro
Galamakeup
Galamakeup närbild
Ha-Ha 20-tal
Beach 2011
En sjukt snygg sotning jag fick på M.A.C
(den lila skuggan tog jag med mig hem, yeey)
Portfolio - Afro + Sotning
Cleopatra

Kommentarer
Postat av: Mattis

ojojoj.. Ser att du varit på min skola & praktiserat.. HAha



Aah där ser man! ^^



2012-04-30 @ 16:19:24
URL: http://mattis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0