Beautiful friend

You’re so beautiful
But that’s not why I love you
I’m not sure you know
That the reason I love you is you
Being you
Just you
Yeah the reason I love you is all that we’ve been through
And that’s why I love you
En gång för länge sen sminkade jag Amanda, det var innan jag blev lite bättre på smink så jag är inte speciellt nöjd med mitt verk men jag visar er ändå bara för att amanda är så vacker.
Jag skulle kalla det solnedgång och sminkningen är jättefin!! Jag gjorde det här på mig själv också då någon gång så jag kan visa er det med om ni vill.
10 minuter senare, skit oxå! jag hittar inte just dem bilderna på den sminkningen men jag visar några bilder från andra sminkningar ist. Hoppas de duger hihi!
Inte alls mycket smink..
min princessa med gröna linser och mörk sminkning!
Världens sämsta bild? ja skulle tro det men man ser liiite av sminkningen!
Same here...
Bild på oss båda, båda sminkningarna av mig innan fest!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Amanda är verkligen är riktig skönhet!! Du med!!

2011-05-14 @ 22:14:54
Postat av: Amanda Ramidh KOLLA MIN BLOGG HIHIHIHI

ÅÅÅÅÅ BEBIS finns ingen som du, jag älskar diig TACK GUD!!!! jag är så tacksam att jag har dig skulle aldrig kunna önska mig något bättre! LOVE LOVE LOVE BIG LOVE !!!!!!!!! ps tack till dig däruppe <3

2011-05-14 @ 23:22:13
URL: http://ramidh.blogg.se/
Postat av: vicci

snyggingar på skithög nivå ;o

modeller båda två! <3

2011-05-15 @ 14:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0