I will show you victory is mine before we leave this battleground

Bästa låten någonsin. War - Jay Sean.
Det har varit dåligt bloggande nu denna vecka förlåt, ska sluta lacka med inlägg nu! Dock så är inte systemkameran hemma så bilderna kommer inte vara så fina tills nästa vecka. MEN det var någon som ville se sminkningar jag gör på andra och jag ska sminka en tjej på lördag så då får du se:)

Dagens make blev ungefär samma som i fredags förutom att jag inte gjorde en hel bas och jag gjorde dessutom eyeliner idag. Så snyggt!!
Det jag använde var:
Mac paint pot (primer)
Viva la divas "goldens eyes 2" palette för alla ögonskuggor
Mac blacktrack eyeliner
Telescopic mascara
MUS trio brow color för ögonbryn
Isadora 50 satin white inliner kajal
På kinderna har jag NYX mosaic powder 06 rosey
På läpparna har jag pierre rené:s genomskinligt röda läppglans, GUDOMLIGT!
Jag måste bara lägga upp den här bilden även om den inte har med saken att göra. Det är niornas klasströja. Så grym och det stämmer så sjukt bra in på vittra hahaha =D

Kommentarer
Postat av: amanda

vadå en tjej????? karolina heter hon!

2011-05-26 @ 21:17:03
URL: http://ramidh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snyggt!! Älskar läppglanset, vad är det för märke?

Ja det är klart att du ska lägga upp bilder ;-)

Kram

2011-05-26 @ 22:19:13
Postat av: jessica

Fin blogg du har!

2011-05-27 @ 20:18:00
URL: http://misswallentine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0