Lilla sminkväskan

Till Evelina som undrade vad jag brukar ha med mig för smink om jag tex. sover hos en kompis.
Det viktigaste för mig är mascaran, jag har så ljusa fransar så det är nummer ett. Sen har jag med mig lite andra saker som ni kommer se. Det är det som behövs för att få en fräsch sminkning. Ibland tar jag inte ens med mig nåt smink om jag inte orkar. Jag har liksom inte svårt att gå ut utan smink.
Så ser min lilla sminkväska ut, använder den till hygiensaker också om jag ska bort en sväng.
Jämförelse med min stora..
I den hittar vi lite smått och gott :)
rättare sagt.. En sned pensel för ögonbryn, tunn pensel för eyeliner, en syntetisk pensel för concealer, en rougeborste som jag även använder för puder i detta fall,  Trio brow color, cake eyeliner black, löspuder, rouge, concealer, läppglans och mascara.
--------
Hoppas du fick svar på din fråga!

Kommentarer
Postat av: nicole

fin blogg du har! kollla gärna in min nya och säg vad du tycker! kram

2011-05-22 @ 11:11:32
URL: http://fasty.blogg.se/
Postat av: claudia

-Lycka till ;)

allt bra?

2011-05-22 @ 11:38:48
URL: http://claudialovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0