Todays

Goddag på er:)
Vilket vackert väder det är!!! blir så himla glad av det, och jag är klar med nästan alla läxor, så sjukt skönt nu inför sommaren att jag inte behöver stressa längre!
Idag sminkade jag mig i lila, lite av en lätt sotning. Och jag fyllde i mina ögonbryn med den bruna kajalen igen och jag älskar det faktiskt. Det blir mer markerat och man kan bestämma formen lättare. Love.
Det jag använde var:
Concealer från the body shop, under ögonen. Med deras löspuder över det för att sätta det på plats.
Lila kajal även den från the body shop över det rörliga locket.
Blandade tre lila färger från 120-paletten och duttade över. Lite rosa skugga som highlight oxå.
Mascara men ingen eyeliner.
på kinderna har jag the body shops bronzing powder och MUS:s wonderblush goddess.
På läpparna har jag mac:s lustreglass i "beaux"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du kunna ge tips på någon bra foundation? :) jättebra blogg :)

2011-05-30 @ 20:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0