Truth was there all along

Godmorgon på er denna vackra lördag =D
Vad ska ni hitta på de sista sex timmar av detta liv? HAHA skojja jag tror absolut inte på att världen ska gå under..
Idag ska jag först till stan en sväng och hitta en konfirmationspresent och sedan kommer vi få finbesök klockan tre, så jag sminkade mig lite mycket iadg. Alltid roligt det. Jag blev inte så nöjd idag, det var en sån dag då inget blev bra riktigt.. Jag gjorde om ganska mycket, tex. eyelinern och under ögat, men nu ser det helt ok ut!

Det jag använde var:
Mac:s paint pot ''soft ochre''
120-paletten för grön, grå, vit och turkos skugga
MUS cake eyeliner black
Telescopic mascara
isadora vit kajal
MUS trio brow color
MUS easy cover ''red'' concealer
The body shop puder
På kinderna har jag mac:s dainty mineralized blush
På läpparna har jag Joeys ljusrosa läppglans, vet ej vad det heter
Där ser man hur jag klantade upp på eyelinern också -.-
I luggen gjorde mamma en inbakad fläta också, så jävla snyggt!

Kommentarer
Postat av: evelina

om du tex sover hos en kompis , vad har du då i din sminkväska med dej ? kan du inte visa och ta bild ?

2011-05-21 @ 13:40:37
Postat av: amanda ramidh

Vadå inte nöjd???

Jag kan bara önska att jag kunde sminka sådär!!!

Älskar diiiiggg hihi lyssna på den här låten, den är till dig från mig http://www.youtube.com/watch?v=K1uNjmxJQUo&feature=related :)



Det får bli en av våra låtar tsm med true friend och my love is your love och breathless <3

2011-05-21 @ 15:35:52
URL: http://ramidh.blogg.se/
Postat av: hanna

Svar: Evelina, självklart kan jag göra det. Ska pilla ihop min lilla sminkväska och fota det! :)

2011-05-21 @ 16:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0