You leave me breathless

Hej allihopa!
Idag är det helg, skööönt!
Har inte sminkat mig nåt idag och jag vet inte om jag orkar det heller..
Men jag ska visa er alla mina sminkborstar, sånt tycker jag är kul att läsa om, eller hur? :)
Jag har 15 st, men tycker det är alldeles för lite... Hoppas jag får detta set (http://eleven.se/eleven-brush-set-pro-bright-pink-18-delar-11522.html) när jag konfirmeras, har önskat mig de iaf. Har hört gott om det så jag får hoppas att de är bra:) Behöver speciellt fler borstar när jag sminkar andra!
Alla 15 borstar
från vänster:
-Stor puderborste från beautycycle,
-mindre puderborste från make up store, (jag använder den till rouge)
-borste jag snott från mamma (har inte en aning om märke eller vart den är köpt eller nåt, den är typ 25 år gammal säger hon, men vad gör man inte? den funkar ju:-),
-sneställd rouge/contour borste från beautycycle,
-foundationborste från the body shop.
Från vänster:
-fluffig ögonskuggaborste från beautycycle
-concealerpensel från make up store
-blendingbrush från make up store
-platt ögonskuggaborste från kicks nr. 103
-en sned ögonbrynspensel från make up store
-en sned lite fluffigare pensel från beautycycle
-concealerpensel från mac
-en gammal "svamp"pensel som jag knappast använder, ibland för att dutta på ögonskugga
-eyelinerpensel från make up store
-en mascaraborste jag använder för att borsta ögonbryn eller fransar, den är från en mascara från artistry
Om ni är intresserade för mer info om borstarna typ pris etc. så är det bara att fråga.
Trevlig helg på er !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag vill bara tipsa om ELFs studio-borstar. kostar 36 kr och äger!

www.eyeslipsface.se

2012-03-17 @ 17:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0