You just walked out of one of my dreams

Jag som trodde att jag inte skulle sminka mig idag.. Där hade jag fel! Försökte härma en sminkning men det blev totalt fel, så det blev typ som min nyårssminkning istället, haha. Helt okej för en lördag när man är hemma o chillar hahaha!
Det jag använde var:
Mac paint pot (primer)
120-paletten för guldig och svart skugga
Vit kajal från isadora
Eyeliner från mac
Mascara Telescopic
MUS wonder blush goddess
På läpparna har jag mac:s läppstift creme cup, och över det ett läppglans från joey
Till brynen använder jag alltid MUS trio brow shadow
Ett smile till ER!

Kommentarer
Postat av: CJ

Fint sminkad, och jag älskar dina fräknar!

2011-05-18 @ 00:50:34
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0