Where have you been, all my life

I've been everywhere, man
Looking for someone
Someone who can please me
Love me all night long


Tjena! Hur e läget? Här är allt bra, som vanligt!
Sitter o diggar rihannas musik medans jag bloggar, de e najs!
Ska iväg till Amanda senare, vi ska fixa oss tillsammans, sen ska vi dra på en fest/spelning. Ni vet den musikvideon ja sminka till för några månader sen? Nu är det iaf release för den:)
-------------
Igår testade jag att sminka mig lite o de blev ju nice, kanske ska ha detta ikväll... Ska ha en orange tröja med kavaj över så det skulle ju passa, ni får se bilder senare:)

Använde mina fyra mac-ögonskuggor + en guldig från sephora och ett vitt skimmer över.

Bilden är redigerad i windows photosomething ;p

Perfekt till bal, fast kanske lite mer nedtonat!

Ja min nya mascara är för bra!

Perfekt sminkning för att framhäva blåa ögon!

På läpparna hade jag make up stores läppenna "candy" med mac:s läppglans över.

Kommentarer
Postat av: Alma

Så snyggt Hanna!

2012-01-22 @ 17:58:17
URL: http://aalma.devote.se
Postat av: Anonym

Du är sjukt vacker!!!! :)

Vad är det för mascara du har använt?

Jätte fin sminkning!

2012-01-30 @ 21:47:43
Postat av: Hanna Svarar

Tack så mycket ni båda! Svar: Jag använde Tiaras mascara. Vet inte vad den heter, tror inte att den har något namn..

2012-02-01 @ 21:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0